zaterdag 20 februari 2010

A Glass of whine and some kisses

2 weken terug ongeveer heb ik wat foto's gemaakt.
Well, ik had een heel beeld in mijn hoofd hoe ik het wilde hebben maar helaas, het is niet geworden wat ik wou, maar goed.
toch wel wat leue foto's gemaakt:)

Mijn liefde voor de piano:3 Helaas kan ik het zelf niet spelen, moet ik toch maar eens gaan leren op die van ons thuis haha.



Mijn concept was om de piano te hebben en dan een fles wijn met daarnaast een glas wijn met Rode lippenstift op, zoals je ziet is me dit gelukt, maar het beeld dat ik mijn hoofd had niet. De rode lippenstift was de spotlight van de foto, maar hier wordt het verstopt achter de grote piano, die bespeeld wordt door een onzichtbaar persoon.



Ik wil zo'n mooie fot's kunnen maken! waar iets scherp is maar de rest niet:(
Echt jammer, op school zou er een cursus Fotografie zijn maar dat is alleen voor 4 havo en 5 vwo. en zit ik nou net in 6 vwo:( Sadface. Leer het wel een keertje.



The Last picture. en jaa, dat is een druppel rode wijn. Had het liefst iets duidelijker gewild maar dit vond ik ook wel mooi voor de eerste keer. Owja, check allemaal dit nieuwe project van Martijn

CHECKITOUT BITCHES

Geen opmerkingen:

Een reactie posten