dinsdag 23 februari 2010

Like a swan in the water...

Jaa. ik heb eindelijk wat foto's van mijn telefoon op mijn computer gezet.
En wat een kutkwaliteit. haha, maar goed toch zijn er een paar mooie foto's uitgekomen.
Dus ik dacht ik deel ze ff met jullie.



Dit was bij zo'n wokpalace in roermond. het ligt bij zo'n haventje en is compleet uit de grond gestampt maar dit was wel mooi, gewoon puur geluk, niet mijn intentie om een mooie foto te maken haha.



Deze foto heb ik een keer gemaakt toen ik de hond uitliep langs de vijver bij ons achter.En wat zwom daar? een zwaan haha, ja die zitten wel vaker daar maar ik vond het wel leuk om nu een foto te maken. en guess what? ik vind hem super mooi.

Beetje bewerkt met de telefoon zelf, niet veel, maar de reflectie in het water! schitterend. Hier is nog een van de zwaan zelf.



Nu hier een foto van een van mijn slangen. en wat ben ik hier trots op. ik vind hem zooo mooi, zo gedetaileerd en scherp terwijl het met een dood gewone samsung soul is gemaakt.



Kijk dan. wat een schatje, vele mensen zullen denken van: wtfuck, slang? BAH. nee echt, het zijn zo'n mooie dieren en zo sterk en sierlijk tegelijk. Als je ze vast hebt voel je hun kracht gewoon. Jammer dat ik ze weg moet doen als ik op kamers ga!

En dan als laatste een leuk nummertje om mee aftesluiten. ik ben hier verliefd op man. Brengt me terug naar een hele leuke tijd met dat leuke iemand(A), nog geen week geleden.



Do you think I'm special? Do you think I'm nice? Am I bright enough to shine in your spaces? Between the noise you hear And the sound you like Are we just sinking in an ocean of faces?

1 opmerking:

  1. De Slangenfoto is echt heel scherp en mooi, je moet gaan sparen voor een spiegelreflex jij :O

    BeantwoordenVerwijderen