zondag 21 maart 2010

Old memories of an lovely holiday..



Ik heb vandaag mijn kamer weer eens opgeruimt, en ik zal het u zeggen: "Het was nodig!

Het stof vloog om me heen en de schimmel zat op de bordjes die er lagen.
Naja, niet zo extreem, maar het kwam al aardig in de buurt. (A)
Wie had dat gedacht, ik, Tomas Derckx, die op een zondag (ik herhaal ZONDAG) avond zijn kamer gaat opruimen. Niet te geloven, maar goed, misschien verander ik. Is dit een proces waar ik doorheen ga, en wordt het normaal ik op zondag avond mijn kamer ga opruimen. Ho, stop, halt. Dit gaat te veuuúr mensen.

maar goewd, waarom schrijf ik dit blog ook al weer? Ojah, Old memories.
Ik was dus mijn kamer op aan het ruimen en ik kwam iets leuks tegen. Namelijk flyers die ik verzamelt had tijdens The Fringe Festival in Edinburgh. Hier was ik in de zomer heen geweest met de familie en ik zeg het u; Het was magisch!

Zowiezo de stad Edinburgh is geweldig, zo oud, en zo mooi. De kleine straatjes met hoge huizen, de leuke pubs, het centrum alles. Ik was zo enthousiast erover.

En we hadden geluk! Toen wij er waren was The Fringe bezig. Voor de mensen die dit niet weten, The Fringe is een meerdaags festival (dit jaar van 6 tot 30 augustus) waar mensen hun talenten kunnen zien op straat/café's/pubs etc. Vele mensen over de hele wereld komen hierheen om hun creatieve mind te showen aan de nieuwsgierige.

Dus tijdens deze vakantie heb ik allemaal flyers verzamelt. Deze kreeg je in je handen gedrukt als je rondliep door de straten van Edinburgh en al snel had ik er een hoop. Nu wilde ik ze bewaren om er een collage van te maken, maar het is er nooit van gekomen. Nu, na ik mijn kamer had opgeruimt dacht ik! Nu ga ik het doen. Niet voor de tv hangen, of achter de computer. Neen, gewoon lekker creativ bezig zijn. en ik moet zeggen, ik ben er blij mee! het is niet zo groot, maar ik ben er trots op:D



Vooral de middelste foto vind ik geweldig. Ooit wil ik ook zo'n foto maken haha.



Volgend weekend ga ik naar de opendag van de HKU (hogeschool voor de kunsten Utrecht) en ik heb er zo'n zin in! Ik ga met Nanne en we zullen wel dood zijn, want de avond daarvoor hebben we flink gefeest (afterparty vas/ mijn verjaardag) en dan vroeg op, en die avond mijn big party met yvette. Maar goed, ik kijk er dus na uit, alleen hoop ik niet dat ik me zal teleurstellen, ik bedoel, ik heb alleen op papier gelezen wat het is, en me aangemeld, dus ik hoop dat het ook zo is zoals ik het in gedachten had.

We zullen zien.
Ik kan in ieder geval niet wachten tot zaterdag! Bereik ik mijn mijlpaal! 18 JAAR!
Fuck that mensen
haha


*Zwaait*

2 opmerkingen:

  1. Oeeeh, dat festival klinkt echt fab.
    Hebben ze zoiets in Nederland? (nee zeker, mr okee :P).
    De parade is ook erg leuk, maar dat is vooral theater.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jawel. er is ook een Fringe in Amsterdam, maar die van Edinburgh is het best zegmar

    BeantwoordenVerwijderen