donderdag 1 april 2010

Being sad...

Kut is dat.
Dit wat?
fail.
jeweetwel.
Dit gevoel,
van kut, ik ben zielig.

Want?

Geen idee.
haha.

Het is niet grappig kutkop.
Hahaha, vind ik wel. met je tering

Gaan we stoer doen? Ik ben serieus.
ik ben al stoer, en jij serieus? ga rukken
Owh. dankjwel. kut maar op dan.
waarom?
uhm?
ja...?

omg. dit meen je niet!?
uhm, jawel. wat is je probleem

Je moeder nou goed.
Mijn moeder is lekker ja
ja dat is ze inderdaad, maar daar gaat het niet om kutkop.

waar dan wel om? jij bent raar
dankje. jij ook.

nu blij?

Nee, tuurlijk niet. je snapt me niet hé.
je hebt issues man.

ja jij niet ?
neen, ik ben blij
owh. dankjwel. ik niet. waarom?
omdat je een kut bent nou goed, je maakt je teveel zorgen man

mag dat niet dan?
je moet niet zo kankeren, het leven is mooi, geniet er ook van
jij hebt makkelijk praten
neen, heb ik niet, mijn leven is ook kut soms, maar dan ga ik niet zielig zijn.

Maar zielig zijn is een manier om aandacht te krijgen.
Geil zijn ook

-.-
dat is niet leuk.
jawel, ik ben nu geil.
Wil je daar iets mee zeggen?

Ja, neuken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten