woensdag 12 mei 2010

Flowers and a missed friend

30 april.
de meeste zullen dan denken; Koninginnedag, maar neen, dat denk ik niet. Ik denk altijd, verjaardag paps.

Want ja, al die vlaggen zijn niet voor de koningin, al dat gefeest, nee hoor. alleen maar voor mijn vader. haha, zo brengt hij het altijd. Maar, eindelijk heeft mijn vader weer eens een feest gegeven, normaal doet hij dat nooit, vind hij niks aan al die mensen, maar nu vond hij het wel leuk.

En wat doe ik dan? Foto's maken., haha, en niet van al die lelijke oude mensen, nee van de mooie bloemen die geweldig bloeide in onze tuin. want het was die dag mooi weer.



Moooi hé
Dit waren hele mmooie bloementjes. ik vond ze zo schattig, dat klein en geel. haha
Verder heb ik nog van paarse dingen foto's gemaakt, dus ik zeg. enjoy the flowers. haha



en hebben we nog onze lieve vriend coekeroecus ofzow.
hij is vorige week weg gedaan omdat mijn broertje hem niet meer wou:'(
snik snik. we love you kutbeest(L)



owh. ff for the record:
- ik heb keelpijn
- examens worden mijn dood
- ik mag geen decentrale selectie doen bij de HKU. dat word hopen op de loting
- mijn ouders weten dat ik een gelegenheidsroker ben
- ik ben aan het lijnen en wil meer gaan sporten
- leren gaat kut
- had 2 kutdagen
- en ik kan niet wachten om naar Noorwegen te gaan.

1 opmerking: